Το πραγματικό Γκαράζ – The real Garage

Από τον Βύρωνα Ε. Ρηγινό

Με αφορμή μια καλή συγκυρία, ένα όνειρο ετών άρχισε να παίρνει σάρκα και οστά από το 2° μισό του 2014 και μετά.

Η ιστορία ξεκίνησε όταν ο καλός μου φίλος Alex V με σύστησε στο Νικόλα που ενδιαφερόταν να αγοράσει τη Mercedes R107 μου. Όταν ήλθε ένα πρωινό του Μαΐου στο Γκαράζ μου στη περιοχή του Σταυρού για να δει την R107, εντυπωσιάστηκε τόσο από το αυτοκίνητο όσο και από τον χώρο μου. Μιλήσαμε αρκετά για το χόμπι μας, του ανέφερα για το Meilenwerk  Concept στο Βερολίνο όπου ένα αμαξοστάσιο των Τραμ των αρχών του 20ου αιώνα μετατράπηκε σε πολυχώρο Ι.Ο., ενώ σε μια στιγμή μου λέει ‘έχω ένα ακίνητο στη Νέα Ιωνία και σκέφτομαι να το αξιοποιήσω σε κάτι σχετικό με τα παλιά αυτοκίνητα, δεν έρχεσαι να το δεις;’. Έτσι κι έγινε.

Εικόνα από το MEILENWERK του Βερολίνου. Αποτελούσε όνειρο ετών 😉

Από τις πρώτες εικόνες: το project της Appia με τη Riva Tritone πιο πίσω!

Από τις πρώτες εικόνες: το project της Appia με τη Riva Tritone πιο πίσω!

Πήγαμε μαζί να δούμε το χώρο. Ήταν ένα παλιό κλωστήριο της δεκαετίας του ’70, σε τρία επίπεδα, ένα υπόγειο περί τα 600 τ.μ., ένα μεσοπάτωμα-γραφείο περί τα 110 τ.μ. και ένα μεγαλύτερο ισόγειο περί τα 800 τ.μ. με ελεύθερο ακάλυπτο χώρο στη πίσω αυλή. Ο Νικόλας είχε ήδη διαμορφώσει μερικώς το υπόγειο, με νέα ράμπα, φαρδιά γκαραζόπορτα και νέο τσιμεντένιο πάτωμα. Εντός δέσποζε ένα project, μια Riva Tritone των late fifties καθώς και μια Lancia Appia σαν donor car για ένα άλλο project. Το υπόλοιπο κτίριο ήταν σε εγκατάλειψη εκτός από τη στέγη η οποία είχε ήδη μπει σε παραγωγική διαδικασία με την τοποθέτηση μιας μικρής φάρμας ηλιακών panels.

MancaveΣίγουρα το ακίνητο ήθελε αρκετή δουλειά για να γίνει ‘καθώς πρέπει’ που λένε. Είχε όμως δυνατότητα να στεγάσει το όνειρο μου, το οποίο και ο Νικόλας αντίστοιχα είχε φανταστεί. Ήμασταν στο ίδιο μήκος κύματος! Δηλαδή τη δημιουργία ενός ωραίου χώρου όπου θα στεγάσουμε τα Ιστορικά Οχήματα μας, θα τα μαστορεύουμε, με ένα χώρο κοινό, κάτι σαν εντευκτήριο-γραφείο όπου θα μαζευόμαστε φίλοι με το ίδιο πάθος (ομοιοπαθείς με τα παλιά οχήματα) κ.ο.κ. για να περνάμε ευχάριστα τις ελεύθερες ώρες μας.

Τοο εξωτερικό του κτιρίου όπως το πρωτοαντίκρυσα στα τέλη του Μαίου 2014.

Το εξωτερικό του κτιρίου όπως το πρωτοαντίκρυσα στα τέλη του Μαΐου 2014.

Τρία αγόρια βρέθηκαν μαζί με κοινό πάθος για τα παλαιά οχήματα :)

Τρία αγόρια βρέθηκαν μαζί με κοινό πάθος για τα παλαιά οχήματα 🙂

Μ΄ αυτά και μ΄ αυτά μου λέει: ‘Δεν αφήνεις το χώρο που έχεις να έρθεις εδώ, να μοιραστούμε το υπόγειο;’. Δεν χρειάστηκε να το σκεφτώ πολύ. Σε λίγες μέρες απάντησα καταφατικά στη πρόταση του. Αμέσως μετά μου θέτει τον επόμενο προβληματισμό: ‘Τι να κάνουμε με τον επάνω όροφο που είναι και πιο μεγάλος;’. Έξυσα το κεφάλι μου και κατέληξα στο να προτείνω στον φίλο μου τον Κώστα να μετακομίσει κι αυτός το συνεργείο του που ήταν στη Μεταμόρφωση. Μια νέα συνάντηση Χ3 μέσα στον Ιούνιο απέδωσε καρπό. Άρεσε ο χώρος αλλά προπάντων η ιδέα της παρέας. Η συμφωνία έγινε στο όρθιο «εκεί και τότε»! The rest is history. Βάλαμε μπροστά τις επισκευές σε όλο το κτίριο. Βαψίματα, ξυσίματα στο κάτω επίπεδο και στο μεσοπάτωμα, τοιχοποιίες και βιομηχανικό πάτωμα μαζί με δύο γκαραζόπορτες στο επάνω. Καλωδιώσεις, τουαλέτες, ντους, εξαερισμοί, κλιματισμός, υποδομές για τηλέφωνα, Internet και TV.

Car_Collecting_WarningΤην ίδια περίοδο συμβαίνει κάτι ακόμη. Στο τεύχος #134 του Αυγούστου 2014, το περιοδικό Octane δημοσιεύει ένα άρθρο-παρουσίαση του Bicester Heritage, σχετικά με ένα μεγάλο project στην Αγγλία όπου ένα παλιό αεροδρόμιο της RAF μετατρέπεται σε πολυχώρο Ιστορικών Οχημάτων και αεροπλάνων! Τόσο ο Νικόλας όσο κι εγώ είχαμε κατά σύμπτωση διαβάσει το προηγούμενο βράδυ το ίδιο άρθρο! Ενθουσιαζόμαστε και στη συνέχεια παίρνω επαφή με τον Διευθυντή Daniel Geoghegan. Μετά από λίγες μέρες μια άλλη καλή συγκυρία φέρνει τον Νικόλα στην Αγγλία. Κανονίζουμε επίσκεψη. Οι εντυπώσεις που αποκομίζει από το Bicester Heritage και το www.historit.co.uk είναι άριστες. Χτίζουμε σχέση μαζί τους με την υπόσχεση να καλέσουμε τον Dan στην Ελλάδα όταν θα κάνουμε τη γιορτή των «θυρανοιξίων» μας.

CLASSIC-CAR.GR_LOGO copyFast Forward στο μήνα Νοέμβριο 2014. Έχω ήδη μετακομίσει το Garage μου στο νέο χώρο ενώ τα έργα υποδομής έχουν σχεδόν ολοκληρωθεί. Αναμένεται και η μετακόμιση του συνεργείου του Κώστα εντός των επόμενων ημερών. Το συνεργείο αυτό με όνομα Classic-Car.gr (μάλλον ένα πρότυπο κέντρο συντηρήσεων, ανακατασκευών και storage οχημάτων sporting & classic) θα εξυπηρετήσει με ποιοτική φιλοσοφία τις ειδικές ανάγκες των classic car aficionados. Λίγο πριν τα Χριστούγεννα του 2014 κάναμε ένα πάρτι γνωριμίας με τους φίλους μας, λάτρεις των παλαιών οχημάτων. Εντυπώσεις από την εκδήλωση αυτή με κλικ εδώ: https://3cg.gr/2014/12/21/garage-party-with-our-friends/

Παραθέτουμε λίγες φώτο από τους χώρους όπως είναι σήμερα (αρχές Ιανουαρίου 2015). Με κλικ στην φωτογραφία ανοίγει η γκαλερί σε μεγαλύτερο μέγεθος.

 

Advertisements

6 comments on “Το πραγματικό Γκαράζ – The real Garage

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s