Μετάβαση στο περιεχόμενο

Το Ιστορικό Όχημα στην Ελλάδα: Παρόν και Μέλλον

Δελτίο Τύπου της 13/6/2019

Update: παρακολουθήστε το video της Συζήτησης:
https://vimeo.com/343394772

Την Τετάρτη 12/6/2019 στις 14:00 οργανώθηκε με πρωτοβουλία του Ελληνικού Μουσείου Αυτοκινήτου συζήτηση με θέμα «Το Ιστορικό Όχημα στην Ελλάδα: Παρόν και Μέλλον», με τους εκπροσώπους της Νέας Δημοκρατίας, κ.κ. Μάκη Βορίδη, Τομεάρχη Εσωτερικών και υποψήφιο Βουλευτή της Β! Αθηνών, και του Βασίλη Ξυπολυτά, τ. Υπευθύνου Παραγωγικού Τομέα και υποψήφιο Βουλευτή, της Β! Αθηνών Βόρειου τομέα της Ν.Δ.

Μερική άποψη του αμφιθεάτρου λιγο πριν ξεκίνησει η συζήτηση

Το αμφιθέατρο του Μουσείου γέμισε από πλήθος φίλων των Ιστορικών Οχημάτων, εκπροσώπους φορέων, ομοσπονδιών, λεσχών δημοσιογράφους κ.ά.

Την συζήτηση συντόνισε ο Διευθυντής του Drive Magazine [www.drive.gr ] Μιχάλης Γεωργιαδης, ενώ ο Πρόεδρος του Hellenic Motor Museum Θεόδωρος Ν. Χαραγκιώνης άνοιξε την συζήτηση με μια σύντομη τοποθέτηση περί των Ιστορικών Οχημάτων στην χώρα από την εποχή του Παπαδόκγωνα [Υπουργική Απόφαση 61041/5235/21.11.2013 – ΦΕΚ 3019/28.11.2013 ] μέχρι την σημερινή αλλοπρόσαλλη κατάσταση με τις δυο ΚΥΑ.

Οι κ. Βορίδης & Ξυπολυτάς ανέπτυξαν τις θέσεις τους, τόνισαν τη σημασία των ιστορικών οχημάτων σαν αντικείμενα πολιτιστιστικής κληρονομιάς και προώθησης του τουρισμού στη χώρα μας, την ενθάρρυνση των ιδιοκτητών «με το μεράκι» τους για τα παλιά οχήματα, συγχρόνως με υιοθέτηση πολιτικών για τους νέους (π.χ. συνεργασίες με ΤΕΙ & ΕΠΑΛ προκειμένου να ενθαρρυνθούν και να μάθουν τις τέχνες που εκλείπουν), ενώ επιβεβαίωσαν την αναγκαιότητα της κατάργησης της ισχύουσας ΚΥΑ, με πρόθεση να επανέλθει σε ισχύ η Υπουργική Απόφαση Νο 61041/5235/21.11 του 2013 [έτσι ώστε να μην υπάρξει κενό], και την αντικατάσταση της μελλοντικά με νόμο στα πρότυπα των υπολοίπων χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ο Βασίλης Ξυπολυτάς http://xipolitas.gr/
Ο Μάκης Βορίδης https://www.makisvoridis.gr/

Με χαρά άκουσαν οι ακροατές τον κ. Ξυπολυτά να προσφέρεται να αναλάβει ρόλο «πρεσβευτή» των Ιστορικών Οχημάτων στις μελλοντικές διαβουλεύσεις με τα Υπουργεία.

Η συζήτηση συνεχίστηκε με δηλώσεις φορέων και εκπροσώπων λεσχών καθώς και ερωτήσεις δημοσιογράφων.

Ο Δημήτρης Παπανδρέου του Auto-Classic
Ο κ. Μπαβέλας της ΕΛΠΑ
Ο Πρόεδρος της Λέσχης Classic Microcars Παναγιώτης Παπαδόπουλος
Ο Πρόεδρος του Σ.Ι.Σ.Α. Μιχάλης Μουζούκης με τον Συντονιστή Μιχάλη Γεωργιάδη του Drive Magazine
Το Μέλος του Δ.Σ. της ΦΙΛΠΑ Γιάννης Χόλης
Τζωρτζης Αγγελόπουλος ο Γενικός Γραμματέας της Ε.Ο.Ο.Ε.
Οι εκπρόσωποι της Νέας Δημοκρατίας έτοιμοι να απαντήσουν σε ερωτήματα του κοινού

Τέλος ακολούθησε συζήτηση και γεύμα στο φουαγιέ, μια ευγενική χορηγία του Παπασπύρου Catering, ένας Οίκος με ίδρυση το 1940.

Οι παρευρισκόμενοι έφυγαν με την ελπίδα να αποδοθεί στα ιστορικά οχηματα η προσοχή απο το κράτος που τους αξίζει και να σταματήσει επιτέλους ο άδικος διετής εγκλεισμός τους, σαν απόρροια των δυο Κοινών Υπουργικών Αποφάσεων-ΚΥΑ του Οκτωβρίου 2017 & Φεβρουαρίου 2019.

Αξίζει να διαβάσετε, ακούσετε, δείτε:

Beracuda Προβολή όλων

https://www.facebook.com/riginos
https://twitter.com/briginos
http://www.flickr.com/byron.riginos
https://www.instagram.com/byronr/

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Αρέσει σε %d bloggers: